close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דברים שחובה לדעת לפני שקונים ריהוט משרדי

מערכת שורשד אלול, תשפ24/08/2020

כאשר רוכשים ציוד וריהוט משרדי, חייבים לקחת בחשבון מספר גורמים המשפיעים על הבחירה שלכם. במאמר נבדוק מה לקחת בחשבון וכיצד לבחור את הריהוט המשרדי הטוב ביותר למשרד שלכם

תגיות:
הנוחות משפיעה על הבחירה
רכישת ריהוט משרדי צריכה להיעשות באופן מושכל. ראשית, הריהוט חייב להיות נוח לאנשים המשתמשים בו ולהיות מותאם אליהם מבחינה פיזית ובריאותית. כדאי לרכוש כסאות למחשב או כסאות משרד אורתופדיים, שיהיו נוחים לישיבה וישמרו על הגב של העובדים שלכם. שולחנות מחשב ואפילו כיסא מנהל איכותי עם גישה נוחה לשידות, למגירות ולמכשירי הפקס והטלפון, מאוד משמעותיים ליעילות העבודה. עובד שנוח לו, יהיה יותר יעיל מעובד הסובל מישיבה לא נוחה או שאין לו נגישות לציוד המשרדי.

יעילות משפרת איכות
יש לקחת בחשבון
את יעילות הרהיטים ומיקומם. כאשר ממקמים את הריהוט במרכז החדר והוא מונע גישה ונוחות, הוא אינו יעיל. כאשר רוכשים ריהוט משרדים מחומרים פשוטים הסופחים מים וקשים לניקוי או בעלי זוויות חדות ולא מעוגלות, הם יהיו פחות פרקטיים כי העובדים לא ירצו לעשות בהם שימוש. גם הגודל חשוב - לדוגמה, שולחן מחשב קטן שאינו מספיק למקלדת ומסך, או שידה עם מגירה אחת, אינם פרקטיים ואינם נוחים לעובד. כדי שהעובדים יעבדו מהר יותר ובצורה איכותית יותר, יש לבחור בריהוט שימושי ונוח.

איכות בעיצוב
גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא העיצוב. לרכוש ריהוט משרדי איכותי ומעוצב של חברת אופיס סטייל, ישפר את מיומנות העובדים והתוצאות לא יאחרו להגיע. העובדים נמצאים במשרד בדרך כלל בין השעות 9-17 ואף יותר. המשרד הוא הבית השני שלהם ולכן הם חייבים את הפינה שלהם לעבודה נוחה ונעימה. כאשר הריהוט מעוצב בטוב טעם מבחינת הצבעים, חומרי הגלם, הצורה והגודל, העובדים ירגישו יותר חמימות ויבצעו את עבודתם לעילא ולעילא. בדומה לכך, הלקוחות שייכנסו למשרד יתרשמו מהעיצוב והרושם שיוותר להם הוא שהמשרד רציני ובעל מראה אלגנטי ויוקרתי.

כיצד תבחרו את הריהוט הטוב ביותר למשרד שלכם?
משרדים רבים מעוצבים בסגנון מודרני. זהו סגנון מומלץ המעניק למשרד תחושה של חלל פתוח וגדול ומראה יוקרתי. לריהוט המשרדי קווים נקיים, אחידים ובהירים. חומרי הגלם של הריהוט טבעיים ויכולים להיות עשויים ממתכת, מזכוכית ומעץ. אין צורך בהרבה אלמנטים כדי למנוע רעש בעיניים ולשמור על מראה סולידי. הלובי של המשרד צריך להיות מעוצב בספות או כורסאות נוחות להמתנת לקוחות, לצד שולחן סלוני קטן עליו יהיו חומרי קריאה קלים בעת ההמתנה. חשוב לעצב גם את המטבח של העובדים כדי שירגישו בנוח בהפסקת האוכל, בשולחן גבוה עם כיסאות בר מעץ. בחדר המנהלים ובחדר הישיבות יש להקפיד על עיצוב אלגנטי ומרשים באמצעות ריהוט בסגנון המודרני, שישמור על הקו הנקי והפשוט. ככל שהמשרד יהיה מעוצב בסגנון אחד והריהוט יהיה פרקטי ונוח, כך התפוקה של העובדים תהיה גדולה יותר והלקוחות יהיו מרוצים יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה